SVE DOĐE I PROĐE

                                               Prošao sam i gore periode !

Svaki problem ima rešenje. Kako sam bio ljut ,kad pročitam ili čujem ovu rečenicu. Bio sam bolestan i nemoćan,a  moji roditelji su u tom periodu umrli. Čitao sam i slušao po cijeli dan sa interneta savjete kako da se pokrenem ,šta da uradim,ali ništa nije dopiralo do mene.

 Onda sam na jednom klipu čuo "pusti ". Tek tada sam se razbijesnio. Otišao sam u sobu,legao na krevet,obuzela me nemoć i nevjerovatan bijes,i tako dok nisam mogao više.Onda sam pustio. Tada sam počeo plakati i plakati i plakati.

Kada je prestalo,ispravio sam se i sve je bilo isto,osim mene. Bio sam lakši i miran. Mislim da sam tada prvi put u životu jasno znao šta hoću. Želim taj mir vječno da traje. Korak po korak izlazio sam iz date vrlo teške situacije. Postavljao bih sebi pitanje. Šta možeš danas? Dosta često odgovor je bio ništa. Međutim,uvijek sam mogao da sačuvam mir.

Tako sam izašao i dalje kroz život i kad je išlo i kad je stalo i kad me usporavalo,trudio sam se da sačuvam mir, Kad imam mir,mnogo sam raspoloženiji,produktivniji,dolaze ideje kako dalje itd..

                                                    Sjetite se goreg perioda !

Sad vi ? Imali ste gorih perioda o ovoga. Gubitak bliske osobe,bolest,prevaru u ljubavi,gubitak posla ili nešto drugo. I? Izašli ste ! Tako će biti i ovaj put ! Pitate se kako ? Niste tada znali kako,ali ste izašli. Ne znam kako,ali sam siguran da ćete izaći !

                                                    Okolo mene haos,a u meni mir

Proces disanja na intesivu sa Den Bruleom,jednim od najvećih učitelja današnjice za svjesno disanje.
Ležimo na ćebad,joga prostirke i dišemo,ušli u proces. Počinje bol u donjem dijelu kičme,i pojačava i pojačava. Imao sam utisak da mi se odvaja trup od kukova. Pored mene djevojka i ona jeca,plače rida.

Nisam u procesu,ometaju me nesnosan bol i djevojka pored mene. Pokušavam da se izborim da dišem i budem u miru,a onda čujem Denov glas. Just breathe ! Prestajem se boriti i počinjem mirnije disati. Bol ne prestaje,i dalje čujem djevojku,a ja sam potpuno miran i dišem uporedo sa bolom i jekom . Postepeno bol prestaje, i djevojka prestaje da  place.

Moguće je ,kad je oko vas haos,ostati miran. Potražite vježbe disanja,meditirajte ili nešto drugo,samo sačuvajte mir,bez obzira na spoljšnje okolnosti. Može !

Održite unutrašnji mir,jer sve što dodje,mora i da prođe.

Svijet se mijenja !

Svako dobro !

Miloš Savović

Trener za razvoj ličnog potencijala,osnivač karmičkog reikija 2.0,majstor tibetanskog reikija,učitelj I
majstor kundalini reikija,peat praktičar,takođe koristi vremensko isceljenje I izučava vedski đotiš nauku o vremenu I životu. Radi individualno sa klijentima iz regiona,amerike,kanade,njemačke. 

Klijenti su doktori,psiholozi,magistri,biznismeni,sportisti I ostalima. Drzi edukacije o novcu,reikiju,stresu,ličnom razvoju.

Zakažite konsultacije na - milos.savovic91@gmail.com ili telefon +38267606688

Fb stranica
https://www.facebook.com/savovicmilosmne/
Youtube kanal
https://www.youtube.com/channel/UC5peh4zBWKX1RUl9viGdY0A?view_as=subscriber




Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

ŠTA JE UZROK PANDEMIJE

REZULTATI TRETMANA

NEVIDLJIVE PREPREKE NA ŽIVOTNOM PUTU !